Semaaoyku_ Selam kizlar. Bugun ilk doktor randevum vardi. 7 haftalik gebeyim. Keseyi gördü. 15 gün sonra yine gel bebek ve kalp atisini duyalim dedi. Kafami cok kurcalayan sey kalbi duymasi gerekmiyor muydu.
Melickaya Semaaoyku_ bazen 8 -9 . Haftalarda duyulabilir. Siz yinede 15 günü beklemeyin haftaya tekrar gidin.