nazlikuzeyy Kızlar merhaba karnımın çıktığı günden bugüne farkediyorum da karnım hep aşağıda beni gören herkes karnımın çok aşağıda olduğunu söylüyor 29. Haftanın içindeyim göğüs altım bomboş ve bebek hep aşağıda sizce erken doğum riski filan olur mu
aslhnkrts9 nazlikuzeyy zaten ilerleyen haftalarda yukarıya doğru dolmuyo mu bebek büyüdükçe . Bazı insanların yapısı gereği de aşagıda olabilir . Her karnı aşagıda olan erken doğurur diye bi risk yok . İç karnınız geniş olabilir
KubraYksl1 nazlikuzeyy benim de öyle idi doktor serum verdi 2 saat o serumu taktırdım sonra yukarı çıktı. Benim için riskli demişti doktor. Sana ne dediler
nazlikuzeyy aslhnkrts9 aslhnkrts9 dolması gerekiyor biliyorum ama çevremdeki bi çok hamilenin karnını görünce ister istemez tedirgin oldum onlarınki hafta olarak büyük olmasına rağmen baya yukarda benim ki aşağıda ve yürürken sanki bacaklarımın arasında gibi hissediyorum ondan tedirgin oldum doktoruma sormalıyım sanırım
nazlikuzeyy KubraYksl1 doktoruma bu konu hakkında bişi sormadım işin açıkçası önemsediğim bi konuda değildi çünkü herkesin vücut yapısının farklı olduğunu düşünüyordum ama her gören çok aşağıda neden böyle bilmem ne diye sordukları için içimde bi kuşku oluştu
KubraYksl1 nazlikuzeyy bende çok korkmuştum ve bu inan bebeğime yansıdı. Kasılmalarım çok arttı. İçinizi ferah tutun. Doktorunuza gidin baksın eğer bir problem varsa hemen müdahale edilir. İçinizi ferah tutun.
babyloving Benim en baştan beri aşağı doğru büyüdü karnım göğüs altım benimde boş onla ilgili olduğunu sanmıyorum