MiranMomy burada yazılanları okudukça bende çok tedirgin oluyordum. Biri yazmış ki 13 haftalıkken hissettim biri demiş 17 de bebek gümbür gümbür biri demiş 18 haftalığım bebeğim her dakika her saat hareket ediyor vs vs. Piskolojim bozulmuştu artık. Okumamaya başladım. Insanlar gaza da bebek diyordu çünkü bunu farkettim 😂 ben net olarak 20 - 21 haftamda hissettim. Zaten 24. Haftaya kadar hissedememekte normal. Sizde hiç gerilmeyin, sırt üstü uzanın telefonu bırakın tvyi kapatın elinizi göbüşünüzün üzerine koyun, konuşun bebişle. Çok yakın zamanda hissedeceksiniz içinizi ferah tutun ❣