Mrv342 Kızlar 36 haftalık gebeyim 38’de çatı muayenesi olacağım doktor o zaman doğum şekline karar verecek bebeğim doğum pozisyonunu almış. Bazı yorumlarda ve çevremde Çatı muayenesi doğumu başlatıyor diyorlar doğru mudur? Ben 37+5 de gidecektim Birkaç gün daha geç git ne kadar geç o kadar iyi diyorlar ama doğum şekline de karar vereceği için ertelemek istemiyorum açıkçası bebeğim kilo olarak biraz önde o nedenle doğum şekli daha da önemli sanırım tombik olduğu için. siz ne düşünüyorsunuz bu konuda tecrübelerinizden yararlansam..
queenanne1 Mrv342 ben pazartesi günü oldum 37+5tim hala bekliyorum dün nişanım geldi ama hala şiddetli sancı vs yok herkeste aynı olacak diye bişey yok herkesin dediğine inanmayın, bebek ne zaman isterse o zaman gelir
zynpknt Mrv342 ben cumartesi oldum hala tık yok başlıycak olanın başlıyordur ama bence pek alakası yok ki bende dikiş vardı sözde beyfendi doğmaya çok meraklıydı şimdi de gelesi yok😂
Tugceelanaz Mrv342 Öyle birşey yok 😅 Ben 28 haftalık çatı muyanesi oldum , şimdi yeni 36+5 de yine oldum hiç birşey olmadı. Doktor uyarı verirse olabilir onuda zaten söyler . 37+5 de zaten 38 haftalık oluyor günü gelmiş oluyor stress yapma 🙂
Mrv342 queenanne1 zynpknt Ay kızlar sağ olun gurbetteyim tecrübesizim yalnızım bugün Kamerada iş arkadaşlarımla görüştüm hemen çatıyı duyar duymaz konuşmalar yaptılar Allah’tan çok insan görmüyorum da kafam karışmıyor😭🫠🤣 Doğumu başlatır şöyle böyle dediler direk korktum ya insan doğrusunu okusa bile böyle bir şey duyunca yine çekiniyor ağzı olanda konuşuyor malum ama dediğiniz yorumlar bile içimi rahatlattı sağ olun ya
zynpknt Mrv342 kız doğum başlasın 38.haftada nolcak normal bi hafta zaten ben 37+4 üm şuan niye doğmuyo diye strese giriyorum 😂 tabi sağlıkla gelsinler en önemlisi o
queenanne1 Mrv342 öyle pat diye doğurulsa keşke boşver sen 😂 doğurmak için her şeyi yapıyorum hemen öyle başlamıyomuş🫠 hepimiz sağlıkla kavuşalım bebeklerimize🌸
Mrv342 zynpknt Ay değil mi yani ya of etraf bir anda konuştu bir an Kafam karıştı dediğim gibi herhalde on kişiyle her gün görürsen benim kafa çorba olacak şu an hiç mantıklı düşünemiyorum hormonlardan zaten vakti gelmiş oluyor o zamana bana öyle bir dediler ki sakın sakın gitme şöyle böyle doğurursun ve bunu diyen de 6.07 kadın toplanmış hepsinin çocuğu var kamerada beni korkuttular🤣🫠
zynpknt Mrv342 e doğurursun okey de doğurcaz zaten o yüzden hamileyiz😂 sen boşver insanları her şeye yorum yapıyolar 😂 bir de o vaktini her türlü bekliyor merak etme gelcek olan için çatı muayenesine gerek yok🥰
Hulu61 Mrv342 39+3 dü 39+4 de doğum yaptım. Doktorum çatı muayenesi yapmayacaktı ben belki artık doğumum başlar diye yaptırdım ve cidden işe yaradı 😂
Sedset Ben çok yeni oldum muayene olalı 2 saat oluyor 😂 doktorum bir şey demedi açıkçası ama yürüyüş merdiven hurma vs önerdi sadece doğum olur gibisine konuşmadı nst de de sancım hiç çıkmadı 37+6 idik bugün
Aleynaaatml Ben 37.haftamda oldum 1 parmakla yaptı doktorum canım hafif yandı şuan 38. Haftamdayım bugün ebe ayrı doktor ayrı yaptı o nedenle mi bilmiyorum bayağı zorladılar ve kanamam oldu açılmamın olduğunu söyledi ama ne kadar olduğunu bilmiyorum bebek bayağı aşağıya inmiş hurma ye ananas ye yürüyüş egzersiz yap gibi şeyler söyledi kanama azalmazsa haber ver dedi şuan hafif var ama yoğun değil bende bu işlemden sonra doğum olabiliyor diye duymuştum gece sancılanırım diye korkuyorum açıkçası gerçi ama erken değil haftamdayım olabilir şuan gelebilir gibime geliyor