Tubada nerdeyse 38 haftalığım bu adet olucakmış gibi ağrı bende bir haftadır başladı. Doktora sordum idrar yolu enfeksiyonundan dolayı olabilir dedi. Benim enfeksiyon 9 aydır geçmedi malesef. O sancı 15-20 dakika giriyo geçiyo sonra. Doktor vücudun doğuma hazırlanıyo da olabilir demişti🤷🏻♀️