Oznurozkatarr Çok küçük olduğu için belli bile olmuyordu ilk haftalarda doktorlarda 1 aydan daha evvel gel demiyorlar risk görmezlerse, sağlıklı olmasa bizde belirtilerimiz devam etmezdi aşırı bulantı ile geçti ilk haftalarım çünkü, şimdi mecbur erken gidiyorum ☺️ Hem merak ediyorum ikiside sağlıklı mı diye hemde görmek için sabırsızlanıyorum eli kolu belli olunca daha güzel geliyor 😃