Doğum izninin ücretli 1 yıl olacagi söyleniyor . Bu konuda bilgisi olan var mı 🤗❣️
FatmaAd ay cokkk iyi olur ama bence yapmazlar
FatmaAd söylenti sadece yürürlüğe girmedi
Yapmazlar sanmıyorum keske olsa cok iyi olurdu ama zor