burcuyilmazzz38 Kızlar dün doğum yaptım cok dikişim var emzirirken aşırı sancı giriyor napabilirim normal mi
dilaradoyan burcuyilmazzz38 bebeği emzirdikçe rahim kasılıp eski haline dönmeye çabalar. Çok normal yaşadığınız. Hem daha yeni doğum yapmışsınız ilk günler çok belirgin olur ama zamanla azalır. Merak etmeyin iyi bi şey hatta bu rahminiz kendini toparlıyor