Ben perintoloji bölümüne gidiyorum yani riskli gebeligim bu zamanana kadar eziyetin çekmişim 7 aya getirmisim.Allah korusun anne olunca her şey değişiyor.ya ona bir şey olursa? Kafasına giriyorsun. Isde dün hiç hareket hiss etmedim sabahtan saat 14 e kadar. Sonra eşim aradım birde ağrım vardi ama anlamadım yalancimi degilmi diye. Sonra acile gittik isde oraya gidene kadar saat 15:30 du . Doktor hiç bir şeyin yok sancin yok,acilman yok, falan dedi ben niye o zaman hareketini hiss etmedim dedim gene yatırdılar isde hareket ederse duymeye baş dediler. Ama korkdum lan doguruyormuyum falan diye🫥. Çünkü 19 aylık kızım var . Onu yalnız bırakmak istemiyorum. Aklım hep onda . Neyse nstye başladıklarında hafif bir tekme attı ama 1 kere .doktor taburcu edip gonderdi🫥. Ama benim aklım kaldı. Karnımın içi yara gibi hiss ediyordum. Bu gün iyim şükür ama o an panikledim. Birde kızımın 36+2 ken kalbi durmaya baslamisdi🥺. Acil sezeryana alındım. O yuzden bununda başına gele bilir korkusu oldu. Evet hiç bir şey yok şükür ama . İnsan önlemini almalı.haksizmiyim?