Selmaatss bence on7n için iyi bir maaşın olucak eşim yalnız calisiyor ben nasıl altın alayım?😂. Kızım var 7 aylık erkeğe hamileyim. Zaten kirada kalıyoruz. Üstelik boş evdi evini doldurmaya çalışıyoruz.(sadece ihtiyaclar) buzdolabı,makineler falan .inanın evimde daha çok eksiğim var ama hic aldırmıyorum ki doğacak çocuğa bir kaç parça bir şey alıyım. Doğuracağım hastane devlet 🫠. Yani nebilim bende şaşırıyorum. Gorumcem var eşi hurdacı ne zaman sorsan parası var.altin birikiyor. Harcıyor hem. Yani Allah herkesin kendine versin gözüm yok ama. İyi bir maaş geliri olması lazım.su an kredi falan biriktirmemiz no🫠