Edafmo Pinar0711 ben 🙋 34+4 te kontrolüm vardı Hiçbir sancı bi problem vs yoktu. 34+5te nişan gelmesiyle acilden giriş yaptım sancı durdurulmak için fitil serum iğne hap falan verildi ama 35+3e kadar durdu kızım. Kalp atışı yavaşlayınca acil sezeryana alındım
Pinar0711 Edafmo bebeğiniz nasıl? Dendrn beri karnım taş gibi sertleşdi. Dün gün boyunca regl ağrıları gibi ağrım oldu, sadece hava nem olunca bende ağrılar hep oluyor diye gitmedim hastaneye o yüzden sordum acaba ola bilirmi
Edafmo Pinar0711 regl ağrısı gibiyse ve geçmediysd geceden beri bence ne olır ne olmaz kontrole gidin. Ben sancıyla gitmediğim için doğuma tam bilemiyorum sancıyı. Kızım iyi bu arada 12 gün küvezde kalmıştı ciğer gelişimi tamamlanamadığı için ama şimdi 2 yaşını geçti abla olacak ay sonu🥰