Ben de aynılarını yaşadım tamamne 2 ay önce öncelikle çok geçmiş olsun
Kan gazı değerleri nasıl onun hakkında bir bilgi verdiler mi
Benden hemen önce doğum yapan birinin bebepi ve benim bebeğim yoğun bakıma girmişti aynı zamanlarda 4-5 saat sonra burundaki solunum cihazını çıkarıl kafadan vermişlerdi ve diğer bebek uyum sağlayamadığı için sevk etmişlerdi
Ne mutlu ki bebeğiniz uyum sağlamış
Bizimkini 5 saat sonra iyiye gidince iyice solunum cihazını tamamen çıkarmışlardı ve beslenmeye başlanmıştı
Solunum yetmezliği neden oldu bilmedğimiz ve enfeksiyon kaynaklı olma riski olduğundan antibiyotik başlıyorlar ve bunun süresi oluyor 3,5,7,10,15 günlük diye
Bizimkinin kanında enfeksiyon olmayıp tedbir amaçlı antibiyotik verildiği için kısa süre yani 3 gün vermişlerdi
Hem 3 gün kritik bir dönem
Pazartesi doğum yaptım çarşamba günü akşam üstü antibiyotiğin son dozunu verilip taburcu olduk
Şuanda sizin yanınızda değil küvezde olması onun için daha güvenli onun için aklınız kalmasın
Eğer durumunda bir değişiklik olmazsa antibiyotiğin dozu bitince büyük ihtimalle taburcu olur
Tekrardan çok geçmiş olsun Rabbim size bağışlasın yavrunuzu
Bir an önce size kavuştursun inşallah🌸