Melekosedag büyük ihtimal sezeryan dedi 😔 böyle olup bebeği ters dönen var mı? Bunu söylemek için erken değil mi?
BurcuHamza Melekosedag belli olmuyorki... Benim 28. Haftada kafası aşağıda di 31. Haftada tekrar dönmüş doktor hala dönebilir dedi
Zeynepdgdln Melekosedag hiç endişelenme canım benim kızım sırtüstü yatıyordu Doğum kanalının üstünde beli vardı ve haftalarca öyle kaldı 35. Haftada döndü içini ferah tut🙏🏻
Melekosedag Bende de öyle sürekli döndü diyordu. Her gittiğimde değişiyordu pozisyonu en son haftada böyle diyince moralim bozuldu 😔
Melekosedag Flomrhlm Allah’ın izniyle inşallah dönerler sağlıkla gelsinler normal Doğum olsun çok istiyorum 🤲
Melekosedag Zeynepdgdln 🤲🤲🤲 Ahhh gerçekten mi doktorlar da hani bi anda insanları paniğe düşürüyor bende erken diyordum öyle biran diyince baya kötü hissettim
melekblgn Melekosedag biz 38+4 deyiz kafa aşağıda fakat kanala girmiyor dönmeside birşey değiştirmiyor yani sağlıkla gelsinde ne şekilde gelirse gelsin ☺️
Melekosedag melekblgn Allah yardımcın olsun inşallah sağlıkla gelmeyi nasip eder normal Doğuma o kadar alıştırdım ki 🙄 diyorum şimdi napcaz