Merhabalar arkadaşlar 32 haftalığız 1 hafta önce kontrolde doktorumuza Nst’yi sorduğumda 35ten sonra dedi. Burada genelde 32. Haftadan sonra alındığını söylüyorlar ara ara kasılmalarım oluyor ağrılarım oluyor ama harici bir problem yok. Benim yinede içim rahat etmiyor sizce çok geç değil mi 35. Haftadan sonra olması