Arkadaşlar yeni gebe olduğumu öğrendim dün adettimdi. 28 Nisan’da betam 367 çıktı şuan belimde yukarısı coka ağrıyı acaba bir tehlikemi oluyo. Ben şuan çok korkuyorum hafifte kasık ağrılarım var. Çok az şekilde başına gelen varmı ben düşücek diye çok korkuyorum iki kimyasal düşüğüm var