Mucize2927 Hanımlar dün doğum yaptım epidurel sezeryan oldum ama dünden beri bir gıcık öksürük var sizlerde yaşadınız mı
gulcicek0 Mucize2927 o bende çocuğu emzirdigim zaman oluyordu resmen boğuluyordum hiç anlam veremedim normal doğum yaptım su bulundurun yanınızda