Eminesentepe1 hlucia ana sayfada sol üstte çizgi var ona tıklayınca resim yükle diyor yönlendiriyor zaten sonra seni
ZeynepDuru17 Eminesentepe1 benimde erkek demişlerdi doğumda kızım oldu Allah ol derse herşey olur bilemezsin unut vermek gibi olmasın da belki dördüncü de nasibindir umarim duanız kabul olur amin amin 😏😘💙🥹🤲
hlucia ZeynepDuru17 kaç haftalık kız demişlerdi bi kızım var bi oğlum olsun istiyorum 16 ya girince hemen doktora gittim kız dedi
ZeynepDuru17 hlucia banada o haftada kız dediler sonra erkek dediler ameliyatta öğrendim kızım olduğunu banada dua edin bende oğlum olsun çok istiyorum nasip tabi ama istemek bize vermek Allah’a mahsus demişler inşallah gönlünüzce olsun
24Mavi24 ZeynepDuru17 çiçeğim doğuma kadar hiç sormadın mı tekrar cinsiyeti nasıl bu kadar yanılmış olabiliyorlar ya
24Mavi24 Eminesentepe1 kuzu çok erken ama böyle deyip yanılan çok fazla var önünde kordon da olabilir haftası çok erken çünkü gerçekten doktoruna ve cihazına güveniyorsan tamam derim de ama hafta olarak çok erkenmiş inşallah yanılmıştır ve gönlündeki olur🤲🏻🙏🏻
Eminesentepe1 24Mavi24 görsel yukarıda paylaştım ama net pipi idi kordan gibi de durmuyordu doktor da baya net konuştu Blmyrm tabi bir umut olur mu olsa çok sevinirdim
ZeynepDuru17 24Mavi24 amin amin güzelim Allah razı olsun dualarınız sayesinde rabbim nasip edecek ben inanıyorum 🥹🤲
Phyloo Eminesentepe1 ben hep diyorum burdaki tahmincılere cokta itibar etmeyin tamamen atmasyon tutan oluyo mu oluyor oda tesadüf
Eminesentepe1 Phyloo evet herkes sorunca insan sormak istiyor bide bilenler diye post acılıyor falan birde 3. Olunca insan daha da merak ediyor
Alya05 Melissarden bende ben öyle demiştim deidm 🤣🤣🤣🤣 acaba hangimiz demiş bende net hatırlamıyorum 🤣
ZeynepDuru17 24Mavi24 vala detayliya bakarken alel.acele bakıldı zaten ama baya baktılar ben bişey sorarken kıpırdama vs bişi anlamadım gerçekten öyle çok zor atlattim.icimde kaldı zaten birde ne diyim elhamdülillah sağlıkla kavuştum tek tesellim o nasip
Burnosunn_annesi Eminesentepe1 canım Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻 sanırım 6 haftalık da ki fotonu kendi oğlumun fotoğrafına benzetmiştim bir posta yanlış hatırlamıyorsam kesedeki duruşları her şeyi aynıydı benim de burada çok kız dedi ama erkek çıktı 🤗
Eminesentepe1 Burnosunn_annesi hiç hatırlamıyorum kimin dediğini ya ama bir kişi sadece erkek demişti :)