40+3 le doktor önerisiyle özelde sezeryan günü aldık bundan 2 hafta önce . Sabah 09:00 da ameliyata girecektim ama trafikten dolayı geç kaldık 8 dk dakika 09:08 de de birde ne göreyim suyum gelmesin mi ☺️ bizde Buda bir işaret diyerek ameliyatı erteledik ve normali bekledik . Ama ne beklemek canım çıktı herkesin acı eşiği farklı ama arkadaşlar en azından denedim normal doğumu. Kaldığım odaya maalesef eş dost doluştukça doluştu orada acı çekerken herkesin yüzüme bakmasını mı sayayım ebe ile dr açıklık kontrolü yaparken biri 5 cm diyor biri 2 cm felaket kafam karıştı . Ve gerildim bir yandan da ağrılarım şiddetle arttı . En son 8 cm I gördüm ama dr 5 cm bu ebe yanlış farketmiş diyince benim sinir fonksiyonları yer değiştirdi 😅 beni ameliyata alın dedim kem küm bekleyin deseler de dinlemedim kimseyi ve kızımı kucağıma aldım şükürler ediyorum. Kendinizi şartlamayın ve benim gibi stres yapacak herşeyi kontrol altına alacak bır yakınınız olsun mesela yanınızda odaya senın sancı çektiğini gören arkadaşlarını çıkarsın . Sana moral versin masaj yapsın . Ya bır sürü şey 😕 ama en önemlisi o ıkınma sırasında bağır ayın enerjınızo boşa sarfetmryin ben bağırmaktan kendımı sıkmaktan kaburgalarımı ıncıttım . Derin bir nefes alın çok uzun sancı geldiği an kakanızı yapıyor gibi ıkının . Allah yardımcınız olsun 🌼🥰