Biz yurtdışı tatilinden dönmüştük, oranın havasından suyundan diyip gecikmemi önemsemedim, çok nadirde olsa gecikirdi çünkü senede bir iki kez. Üstelik korunuyorduk. Sonra bir gün dışarda bi çocuğun yediği yeşil elma burnuma dünyanın en güzel elması gibi koktu, utanmasam çocuktan onu isteyecektim ve içime bir anda şüphe düştü. Hamileymişim 😂