ftmdyn22 Valla ben kız çocuklarını çok seviyorum bekarlıktan beri ve hep ilk bebeğim kız olsun istemiştim ama hamile kaldığım günden itibaren bu bebek erkek dedim. Herkese diyordum kız istiyorum ama göreceksiniz oğlum olacak 😂 Hatta isim arayışına bile girmiştim. İlk ultrason fotosunu gördüğümde de eşime dedim bak aynı sen. Bu bebek erkek. Bana güldüler bu kadar küçük bi şeyi nasıl benzetiyorsun diye 😂 sonuç, oğlumu bekliyorum 🤭🥰 hamile kalmadan önce de rüyamda erkek olduğunu görmüştüm 😇 tesadüf mü bilemem ama benim sürecim bu şekildeydi 🤭