Kubra001111 Kızlar uygulamaya göre 51 gün kaldı 35.haftada ilk nst gireceğim çok heyecanlıyım hastane çantamızı hazırladık kıyafetler yıkandı utulendi ne durumdasınız günu belli olan var mı
gokcekocyigiit Kubra001111 35+2 olduk, en geç 20 Mayıs’ta doğuma gideriz dedi doktorum, 3,5 yaşında ki kızımla minik kız kardeşini bekliyoruz, her şey tamam, çok heyecanlıyız, sağlıkla gelsin bebeklerimiz 🌸🙂
Kubra001111 gokcekocyigiit ya maşallah benim ilk gebeliğim heyecanlıyım zaman geçmiyor gibi 🥹🥰 sezeryan için mi iyle dedi doktorunuz
Denizgiller Benim daha var ama böyle postları görünce heycanlanıyorum bende 30+4 haziran sonu olacak gibi sağlıkla kavuşalım inşallah
Kubra001111 Merve_kucuk bende yarın 33 hafta oluyorum çok heyecanli sağlıkla gelsinler yürüyüş yapıyor musunuz