Deletedmom133 Gamze_fy daha yenisin aklına kötü şeyler getirme Allah korur yavruyu ama 1 2 hafta sonra yine baktır aklın takılmasın 🙂
Caglaoraldogan Gamze_fy hiç bi zaman aklına kötü bişi getirme benım cok sorunlar cıkti hep ama kötü dusunmedım smdi hersey normal cok sukur
Gamze_fy Deletedmom133 ya gerçekten mi ilk gittiğim gün 165 şimdi de 220 iki katına çıkması lazımdı sizce korkacak bşey mi bu 😪😪😪
Deletedmom133 Gamze_fy hemen yükselmeye bilir canım buna kafanı takip üzülme.doktora sor en garanti tekrar kan verirsin 🙂
Gamze_fy Caglaoraldogan Of inşallah öyle dediğiniz gbi olur iki yıl olmadı evliyiz çok istiyorduk çocuğumuz olsun önce kanamam oldu ufak ufak adet oldum sandım doktora gittim hamilesin dedi iki gün sonra yükselmesi lazım dedi ama yükselmemiş bende anlamıyorum pek nedir ne değildir diye .
Ebrom Gamze_fy canım üzme kendini iyi düşün iyi olsun herkesin bünyesi farklı olduğu için artış hızı da farklı olacak tabi ki. 2 katından ziyade %60 lık bir artış normalmiş. Ailelerinize isterseniz biraz daha geç söyleyin ne kadar geç söylerseniz başkaları da o kadar geç duyar nazar açısından ve gebelik iyice kesinleşmiş olur ben bebeği görene kadar başkalarının duymasını istememiştim açıkcası sonuç kötü olursa daha az üzülürüm diye düşünerek🧿 İnşallah sağlıklı bir gebeliktir ve sağlıkla kucağına alırsın.
Gamze_fy Deletedmom133 aynen tekrar gel dedi iki gün sonra haftasonu gideceğim yine ztn çalışıyorum çok üzüldüm bugün
Deletedmom133 Gamze_fy herşey için şükür tedavi alıp hamile kalma ihtimali olmayanlar var git doktora inşallah herşey güzel olur 🙂
Reparista Gamze_fy canııım merhaba 🤰🏿 Hayırlı uğurlu olsun allah kavuştursun sağlıkla Yğkselmeyi çok aşırı kafana takma ama iki günde bir kan ver doktora da değerlerini bildir zaten anormal bi duruö gördüğünde çağırır seni 👶