Helinbagdat benim perinatologum tok gelmemi yani kahvaltımı sağlam yapıp gelmemi söylemişti ama sakın tatlı birşey yeme meyve meyve suyu içme demişti. Gerek olursa burada yersin yoksa bebek cok hareketleniyor organ taramasında rahat edemiyoruz dedi öylede yaptım çikolataya falan gerek bile olmadı