Kızlar merhaba. Tüp bebekle 20+4 haftalık hamileyim. Detaylı ultrasona girdim. Proftu hoca. Bebegin başının 1-2 hafta geride oldugunu söyledi. Diger organlarıyla ilgili vs bir sıkıntı yok. Cok kötüyüm dünden beri. Sonrasında dr uma gittim o farklı ölçtü haftasıyla uyumlu dedi. Kime inanayım napayım ben siz böyle şeyler yasadınız mı