Göbekle kasığı birleştiren çizgimin hemen altında daha önce yaşamadım bir şey hissettim nasıl desem bir şeyin kapağı açılır ve pıt diye çarpar ya öyle değişik bir hissiyattı birkaç kere daha hissettim acaba bu bebeğin hareketi mi yoksa başka bir şey mi çok heyecanlandım