Cileklibazta asafmom-22 ay maşallah ikiz gebelikleri hep merak etmişimdir bizim iki katımız zor geçiyor sizinki doğum tarihini ne zaman alacaksınız genelde kaç haftalıkken doğuma alınıyor ikizler sağlıkla kucağına al inşallah canımm💝💝
asafmom-22 Cileklibazta Evet cidden çok zor ikiz gebelik, bir dahaki kontrolde doktor tahmini gün verir sanırım. Duyduğuma göre 37-38 arası sezeryana alınıyormuş temmuz ortasına geliyor, hepimiz sağlıkla sıhhatle alalım kucağımıza inşallah 🥰
Btl_akkurr saglikciaanne ay canım bende çok kafa karışıklığı yaşıyordum benimle aynı haftası olan birde sezeryan plan birine denk geldim güzel anne inşallah sağlıkla kucağına alırsın evladını bana herkes Ağustos diyordu yav kafam yanmıştı bende 26 haftalığım ve 3. Sezeryanım bende temmuz ortası tahmin ediyorum hatta doktorum daha erken alabilir protein kaçağı + birde iki sezeryan arası çok yakın dikişler için
Demet_yldz Cileklibazta 30 +0 bende yemek yaparken ayakta durunca bel ağrısı oluyor bide gece saat bası vcye kalkıyorum çok yorgun hissediyorum sanki ağırlasmaya başladım gibi hissediyorum
Cileklibazta Demet_yldz ben de dünden beri ağırlaşmaya başladım gibi hissediyorum kendime nazar değdirdim galiba😂
Yzc_asli Cileklibazta amin canım sende inşallah 😍 her şeyini aldık ama daha hiçbir şeyi yıkayıp yerleştirmedim 😅
nisaakb Cileklibazta 27 deyim kendi kendime evham yapıp duruyorum bu hafta da idrarda protein var dedi ona taktım kafayı. Su içmem lazım içemiyorum. Psikolojik de iyi değilim daralıyorum. Sağlıkla kavuşalım inşallah
Cileklibazta nisaakb doktor ne dedi canım kendini strese sokma ama soktukça ne su içesin kalır ne yemek yiyesin bir şey olmaz Allahın izniyle sen yemene içmene dikkat et bir de tansiyonun nasıl düzenli ölçüyor musun
nisaakb Cileklibazta burun kanamam vardı bi ara düzenli ölçtüm hep düşüktü o zamanda. Son zamanlarda haftada 3-4 kez ölçtürüyorum yine düşük çıkıyor
nisaakb Cileklibazta telaş yapma haftaya bi daha bakarız dedi. haftaya da özelde kontrolüm var olmadı ona söyleyeceğim o da gene tahlil yapar heralde
Cileklibazta nisaakb evet canım muhtemelen yine tahlil yapar tansiyonun yine düşük devam ediyorsa da ilaca başlar büyük ihtimalle o düzeltiyormuş sıkma canını