Bat 28 Nisandı. En son pazartesi test yaptım ve negatif çıktı. Yumurtlama oldu mu olduysa ne zaman oldu bilmiyorum. Yüzüm komple sivilce içinde kaldı. Sizce tekrar test yapmaya gerek var mı ? 3defa kimyasal gebelik geçirdim ve hepsinde gebelik belirtisi olarak göğüslerim şişmişti ve ağrıyordu ama şuan öyle bir belirtim de yok. Sizce test yapmaya gerek var mı