09Tugba_0909 Benim ilk gebelikte ölüyordum mide yanmasından ya 4 aylıkken falan başlamıştı ve doğuma kadar süt ve muz ile gece geziniyordum evin içinde 😁 bebeğim aşırı kıllı doğdu battaniye gibiydi resmen 🤣 saçları da maşallah benimkinden halliceydi. Yüzündeki kıllar döküldü ama sirti parmaklari bacaklari vs ayni 🤣 6 yaşında aslan gibi kıllı oglum var 🤣🤣🤣 İkincide erkek ama bunda yanma yok bakalım 20 haftalik oluyoruz inşallah olmaz ya mide yanması cok fena 😓