Ceylinnn8 Eşimle yeni evliyiz. Bundan bir buçuk sene önce böbrek nakli olmuş ve kemoterapi de endoxan ilaç vermişler. Bir süre kullanmış. Bir süredir de deniyoruz ama çocuğumuz olmuyor. Bu ilacı kullananlarda kısırlık mı oluyor, çocuk sahibi olamıyor larmı
erikarpuz Ceylinnn8 size ilacın kısırlık yaptığını doktor mu söyledi doktorlardan bilgi alsanız daha iyi olmaz mı sonuçta içeriğini iyi biliyorlar kaç aydır deniyorsunuz adetiniz düzenli mi kadın doğuma gittiniz mi bunlar da önemli
zynpknt Ceylinnn8 yani muayene olmadan bi ilaçla teşhis koymak çok mantıklı değil gidip muayene olmanız lazım ikinizin de ama ne kadar süredir olmuyor bikaç aysa zaten 1 yıla kadar normal kabul ediyorlar ben ikimizde de hiçbir problem olmamasına rağmen 2 sene sonra kaldım en önemli şey bu süreçte rahat olmak ama yinede gidin muayene olun ikiniz de tabi
fairytale_ Ceylinnn8 bi tanidigimizda bobrek nakli olmustu ve doktor cocugunuz olmayabilir demisti o kisiye ama cocuklari olmustu evliliklerinin 1 sene sonrasi Rabbim hayirli zamanda nasil etsin insAllah sizede
Eldgrn Ceylinnn8 Kaç yıllık evlisiniz? Doktorlar daha ayrıntılı bilgi verir burada kim ne dese olmaz.
Ceylinnn8 Doktor çocuğun olamayabilir demiş. Ben muayene oluyorum arada bir sıkıntım yok şükür ama eşim muayene olmadı henüz. 3-4 aydır deniyoruz. Bu ay Ovulasyon testiyle takip edip bakalım istiyorum. Korkuyorum ya olmazsa diye 😢
9Anneolacagim Eşin bi kontrole gitsin bence denemeden canım bilgim yok ama en azından içiniz rahat ilerlersiniz