Mdrn Merhaba suan 37. Haftadayım bi haftadır gribim bugünde öksürük başladı işk doğumum sezeryan oldugu için buda sezeryan olucak ama anestezide sıkıntı oluyor mu hastayken bilen var mi?
kalocwom Mdrn Bende bugün 36. haftandayım iki haftadır gripten çekiyorum. Doğum şeklim henüz belli değil ilk doğumum olucak ama gribim geçmez diye aşırı evham yapıyorum
Mdrn kalocwom Geçmiş olsun bende ilaca başladım doktorum ilaç kullanmamı söyledi yani çok sıkıntı olmuyormus belden aşşa uyuştuğu için ama genel anesteziye falan dönmemiz gerekirse sıkıntı olur boğaz enfeksiyonu dedi ama sezeryanda öecbur günü geldiğinde alıyoruz dedi