Merveeslem00 Kızlar plesanta akreata yani plesantam rahmime yapışmış durumda çook zor bi ameliyat olacak Zeynep kamil hastanesindeyim ciğer geliştirici iğne yapıldı şimdi cuma günü tam 34 haftada alacaklar ne olur benim için dua istiyorum sizden 😔🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Guzel_bebem Merveeslem00 Rabb’im şifa versin inşallah canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah üzülme 🤲🏻
ZeynepDuru17 Merveeslem00 Allah’ım sağlıkla sihhatle bebeğinize kavuştursun sizi korktugunuzdan Emin eylesin inşallah 🤲🤲
Hasret18ayaz Merveeslem00 rabbim kolay geçit versin bendel akretayim şuan 30+3 kanamalı geçiyor şuan bile doğumda ne olacak hiç bilmiyorum
Deryafatmw Bende aynı sizin gibiyim iki hafta sonra doğumum olacak Rabbim yardımcınız olsun ikinizde sağlıkli şekilde atlatırsıniz inşallah korkmayın 😊
Merveeslem00 Deryafatmw siz hangi hastaneye gidiyorsunuz ne dediler size ben çok korkuyorum riskler var ama hastane çok güzel o yönden içim biraz rahat inşallah atlatırız🤲🏻🤲🏻🥹
Deryafatmw Merveeslem00 ben Şanlıurfadayim üniversite hastanesine gidiyorum dokrorumda 34 de alalım diyo şu an 32 yim ben başlarda çok korktum ama sonra Rabbime bıraktım tahdiri ilahi gönlünüzü ferah tutun her şey iyi olacak inşallah
Merveeslem00 Hasret18ayaz rabbim sizinde yardımcınız olsun çok zor benim hiç kanamam olmadı ama işte ameliyattan korkuyorum 😢
Hasret18ayaz Merveeslem00 benim sürekli kanama oluyor ve öyle böyle değil şimdiden 2 ünite kan almak zorunda kaldım ilk doğumum normaldi sidmi birde sezeryan korkusu var hakkımızda hayırlısı olsun inşallah
020525 Merveeslem00 plesanta previa olarak orda doğum yaptım. Merak etmeyin doktorları çok iyi. 1 ay. Yattım.perinatoloji bölümün de
Merveeslem00 020525 yaa öylemi sizde yapışıklık yokmuydu bende şuan perinatoloji servisinde yatıyorum cuma alıcaklar 😔😔
Plansizgebe Merveeslem00 ikinizde çok iyi olun sağlıkla kavuşun birbirinize inşallah. Max 3 hafta durur küvezde sütün de gelsin foşur foşur sende o sıra iyileşirsin herşey yolunda gider
020525 Merveeslem00 şöyle soyliyim bende yapışıklık yoktu ama epey riskliydi pek iyi konuşuyorlardı. Ama doktorları çok iyi. Çok şükür iyi ayrıldım ordan