Minnakpopus Alya05 benimde böyle çok çok nadir 11-6 falan olur. Olması gereken bu dedi doktorumda ebemde gebelikte asla yüksek istemiyoruz 13 ve üzeri gördüğün anda acile gitmelisin demişti
Burcin__ Alya05 gebeliğin ilk aylarında çok normal 9/5 tansiyon değerleri. Bana doktorum öyle demişti. Benimde sürekli bu şekilde çıkıyordu şuan 11+5 günlük düzene girdi. Korkulacak bir durum yok için rahat olsun. ☺️
Selenavci63 Alya05 hafif düşük canım ama senin normalinde böyle olabilir az tuzlu çubuk kraker 🥨 yiyebilirsin
Busedemir Gebelikte 6-7 lere düşmediği sürece normal kabul ediliyor benim de böyleydi gebelikte yüksek tansiyon riskli 😇
Alya05 Busedemir evet yüksek değil ama böyle düşüncede sanırım bende halsizlık yapıyor bide başım çok ağrıyor tansiyondanmıdır Şimdide ölçünce 11 5 çıktı
aslanmommy Benimde hep böyle çıkıyor canım ama genelde benim tansiyonum hep düşük gebe degilken de 10 6 falan çıkardı hala öyle ama.tabi senin ki nasıl normalin böylemi
Burcin__ Alya05 9 larda gördüğün zaman 2 turşu at ağzına canım ben öyle yapıyordum. Bide sürekli ölçme tansiyonunu psikolojik olarakta kafaya takarsın bu şekilde. Sabah akşam ölçsen kâfi gebelikte
Alya05 Burcin__ normalde ölçmen böyle bugün başım çok ağrıyor dedim tansiyonumu takip edeyim hastaneye gidersin onlara söyleyim diye