Sila_38 Geceden beri devam ediyor karın ağrısı sonra sağ bacağıma vuruyor bel ağrısı yok bazen de çatı kemiği ağrıyor
rosatue Sila_38 regl ağrısı gibi ağrı olunca nst çektirmekte fayda var. Diğerleri normal olabilir ama regl ağrısı şaibeli.
Sila_38 minussset İyiyim çok şükür taburcu ettiler 3 cm açıklama vardı ilerlemediği için eve gönderdiler Perşembe günü tekrar gideceğim