19+3 oldum 12.haftaya kadar folik asit kullandım daha sonra pregna omegaya başladık doğuma kadar bunu kullanıcaksın dedi başka ilaç yazmadı, o ilaç da çok kötü koktuğu için Pregnom max’a geçtik şimdi onu kullanmaya devam edicem doğuma kadar ama görüyorum ki bir sürü takviye alan var ben tek ilaç kullanıyorum.Siz hangi ilaçları kullanıyorsunuz ?