Bugün doktor kontrolümüz vardı. Bebişimiz 3200 gram 48 cm ve başı yukarıda. Kilosu hafif yüksek dedi. Bir de suyum fazlaymış doğuma kadar şekerli hiçbir şey yemeyeceğim korktum.Normal doğum istiyordum ama sezeryana da hazır ol dönmezse bir sonraki haftalar dedi doktorum. Net olarak doğum tarihi vermedi ama 2 hafta sonra olarak düşün dedi. Nstde hafif düzensiz sancılar çıktı. Sizde durumlar nasıl? Boy, kilo, su durumlarınız nasıl ? Doğum tarihleri belli mi 🥰