Bumah 16 haftalık olanlar belirtiniz varmıdır benim yok bazen şüpheye düşüyorum kontrole 1 ay var bahane bulup gitsem mi diye düşünüyorum
Efcmm Bumah 5 haftalığım hiç belirtim yok bende korkuyorum sadece arada hafif kaşık ağrısı gelip gidiyor
aysegull01 Bumah 31. Haftaya giricem hala belirtim yok 8. Haftaya kadar göğüs ağrım oldu o da geçti bida da belirtim olmadı hala hamile gibi hissetmiyorum kendimi
Melike_mlke Efcmm 1 hafta önce kasık ağrılarım olurdu otururken kalkarken hep şişkinlik vardı gaz vardı ama bugün 5+2 yiz ama 2 gündür hiç belirtim kalmadı normal mi
Efcmm Melike_mlke benimde öyleydi bir anda kesildi belirtiler şu anda çok belirtim yok Bıraz akıntı var sadece kalp atışı duydun mu
Efcmm Melike_mlke regl öncesinde de hiç belirtim yoktu gecikince de olmadı şu anda yok sayılır bazı annelerde olmuyormuş beta yükseliyorsa sıkıntı yok ben beta takibide yapmadım 10 haftalık oldu strese sokma kendimi sağlıkla kucağına alırsın inşallah