Gebeliğin başında çok yoğun olmayan bir mantar geçirdim doktora da söyledim. Çok erken olduğu için dışını sık ilaç kullanamazsın dedi . 1. Trimester geçene kadar bisey yaptırmadı, alternatif bisey de vermedi. Gittikçe azmaya başladı mantar ikinci trimesterda 5. Ay gibi fitil verdi hap verdi ama 2 hafta gecirdi sadece tekrar nuks etti. Suan 32 haftaligim bana diyor ki kilo aldın. Şeker yemekten oluyor. Şekeri keseceksin dedi. Diyetisyene yolladı. Ve vajinal dus verdi. Dus sonrasi rahatladim ama fiyete baslayinca yine kotu oldu.1 haftadır herhangi bir iyileşme olmadı.tavsiye edebileceğiniz bisey var mı mantar ile alakalı. Özellikle gebelikte bu durumu yaşayan. Muhtemelen son 2 ay ama doktorumu değiştiricem. Anadolu yakasında özellikle bu hususta yardımcı olabilecek iyi bir doktor varsa önerilere acigim