rosatue Benim 31 haftada protein çıktı protein+ olarak 24 saatlik idrar verdim birkaç kez idrar yolu enfeksiyonum çıktı yüksek ilaç kullandım ama 32 haftalık Ken 1 gece yattım ciğer geliştirici vuruldu protein den kaynaklı hep tansiyon yüksekliği yaşadım alfamet kullandım tam düzeldi derken bu sefer değerlerden dolayı gelişim geriliği oldu daha sonra düzeldi ama şuanda herşey şükür normal ama doktorlar riske atmamak için 37+1 de alcak 5 nisan da şuanda 36+3 2860 gram di 36+1 iken benim geçmişten kaynaklı 8 sene öncesinden böbrek taşından ameliyat olmuştum biraz o tetiklemis idrarda kanama görüldü ama ben hiçbir kanama görmedim bu yüzden çok beklemek istemiyorlar ciğer geliştirici 2 tane vuruldum o yüzden korkmuyorum şuanda açıkçası bakalım hayırlısı az kaldı 4 gün