Oğlumu 5 buçuk sene önce kucağıma almıştım. Kızıma hamileydim depremden sonra 2 gecedir sancım vardı pek aldırış etmedim uykusuzluktan herhalde diye düşünüp duş alıyordum geçiyordu. Doktorum 2 veya 5 mayıs alırız demişti. Dün kontrol günümdü nstye girdim bir baktımki sancım var 🫣 ebe bu şekilde gönderemem seni doktora bilgi veriyorum dedi. Doktora indim ultrasonla baktı beklememize gerek yok gelişimide iyi eve gönderirsem risk dedi ve doğuma hazırladılar🥲 herşeyim hazırdı ama hastaneye plansız gitmek strese soktu beni hemen eşimi aradım işten çıkmıştı doğuma gidiyorum dedim inanmadı 😂 eşyalarımı getirene kadar kızımı doğurmuştum. Bunda yaşadığım olumsuz deneyim spinal iğnesini çok denedi belimde ve canımı acıttı doğru yeri bulamadı sinir oldum. İnsallah bel ağrısı yaşamam. 2. Olumsuz tarafı sonta doğuma girmeden takıldı acıttı . 3. Olumsuz deneyim ise uyuşma geçmeye yakın karnıma bastırıldı acayip canım yandı. İlk doğumumda bunların hiçbiri olmamıştı. Fakat olumlu tek tarafı bu doğumumda oldukça yürüdüm hemen toparlandım bugün 2. Günümüz kızım 38+0 da 3400 53 cm doğdu . Darısı tüm bekleyen annelerin başına inşallah sağlıkla gelsinler. biz happy kidse geçiyoruz 🥹🥹