Burcin__ Mariam1 1 hafta önce vermiş o negatif çıkmış evdeki testi bu sabah yapmış kan vermedi henüz.
ppmerlina Mariam1 canım sen hamile olsan betan yüksek çıkardı böyle düşük çıkmazdı. Katlanarak yükselmesi gerek
Mariam1 ppmerlina oyile canm ama insan umut ediyor 16 gun önce regl gördüm ya belki hasta olmasam 1 hafta işte ama nerde
Devri Burcin__ evet teste göre hamile ama kan versin o zaman daha net anlaşılır belli ki yeni hamile kalmış o yüzden silik tebrik ederim umarım kalp atışında duyar arkadaşınız ❤️