Kızlar selam, bugün tam 38.haftamdayım. Çatı muayenesi henüz olmadım, 3 gün sonra olacağım. Bu sabah duştan sonra peçeteyle sildiğimde mukussuz çok hafif kırmızı pembe gibi lekelenmem oldu. Acaba traş ettiğim için kestim mi diye düşündüm ama 3-4 saat geçti wcden sonra silince belli belirsiz azcık daha oldu. Nişan gelmesi mukuslu oluyor diye biliyorum. Bilen biriniz bilgilendirebilir mi sizce ne yapayım