Kızlar merhaba, bazen yürüyüş esnasından bazen dinlenik bir şekilde rahim bölgeme birden saplantı şeklinde ağrı giriyor, iç çamaşırımda herhangi bir leke olmuyor fakat peçeteyle sildiğimde kan rengi diyemem ama çok hafif kahverengi bazen pembe oluyor. Doktorumu aradığım herhangi bir sorun yok kanala iniyor vs diyor ama bu benim içimi çok rahatlatmadı. Bu durumu yaşayan var mı acaba ?