Bugün normalde regl gün 6 ayı oyile düzeldi mi bilmiyorum Çarşamba beta. 0.45. 28. 2.30 .29 yine sıfırlandı 0.200 yükselme şansi varmı yada neden oldu boyile bilen yazsin lütfen Regl belirtim bugün yok midem bulantı bide fazla karnım ağrıması lazim hic biri bende Yok şuan duzeldyise de 6 masita 24 gun doliyior yılardır 24 gunde bi görürdüm şuan karışık