adel_momm Kızlar selam kafam çok karışık tüp bebekte opu işlemine alındım 11 yumurtam toplandı 8 tanesi kaliteliydi 8 tane içinden sadece 1 tane embriyo oluştu 1 embriyo ile hamile kalan var mı ?
[silindi] adel_momm hakkında hayırlısı canım Bilgim yok inşallah olumlu sonuçlar elde edersiniz 🤷🏻♀️💖
Aysinnn adel_momm ben tranfer olurken yanimda bi abla vardı tek 1 yumurta dollenmisti o embriyoyu transfer oldu ve hamile kaldı benim iki embriyo vardı ama bana nasip olmadı yani özetle nasip diyorum inşallah sizinki de olumlu olur kalbinizi ferah tutun 💕
Annelikyolundabiri Buna altın embriyo denir. Ve Allah her şeye kadirdir, içinizi ferah tutun. Ben çok okudum duydum tek embriyo tek transfer ile anne olanları
Annelikyolundabiri adel_momm Amin 🙃 hatta çok kez de bu tek embriyonun monozigot bölünerek tek yumurta ikizi olduğunu duydum. Bir bakarsınız tek embriyom tuttu mu tutar mı derken sizinki de ikiz olur belli mi olur 🌹
adel_momm Annelikyolundabiri ahhh keşke… Evleneli 5,5 yıl oldu hayallerimde 2 embriyo ile ikiz hamile kalmaktı ama nasip olmadı inşallah dediğiniz gibi olur ve ben de o duyguyu tadarım❤️ Dualarınızda beni unutmayın olur mu size çok ihtiyacım var ve bu mesajı gören herkese 🤍
adel_momm Aysinnn Allah’ın ilahi takdiri yapacak bir şey yok biz yine dua etmeye devam edeceğiz. Yıkılmak pes etmek yok . Allah cümlemize nasip etsin o duyguları ❤️
Aysemuberra Aşılama olalı 6 ğün oluyor yiyiyorum istifra edesim geliyor midem bulanıyor akrnımın alt tarafı agrıyordu yeni geçtinkasıgıma gırap giriyor şu içerim yumurta kokuyor gibi gebelik belirtisimi diyorum