Adyaliiiii evet aşkım aynı seninki gibi koyu çizgiyi gördüm ertesi gün sabah tekrar işedim çizgi silikleşti, o sayfaya attım fotoğrafı şu an çatlama mı bu diye, evet artık işeme 17 gün sonra test yap dedi, şükür hamileyim 🤍 darısı sana inşallah güzelce değerlendir bu üç günü