Kızlar 21 haftalık hamileyim idrar kültüründe dirençli bakteri üremesi varmış onun için hastaneye yatırdılar. Merosid serum veriyorlar günde 3 defa ve en az 1 hafta yatırcaklar sanırım . Benim gibi bu durumu yaşayanlar süreci nasıl geçti paylaşabilirler mi