Deprem zamanı çok stres oldum. Hastaneye gittik hemen çünkü su gibi birşey vardı korktuk. NST çekildi, alttan bakıldı herşey yolunda dedi. Pazartesiden beri karnımda bir değişiklik hissediyorum . 3 defa uyandığımda bebek sol taraftaydı toplanmıştı . Ağrı sızı yoktu. Dünde aynı. Bugünde sol bel ağrısı var basınç hissediyorum ayrıca ayakta duramıyorum. Böyle karnım 3 gündür sertleşiyor sanki bebek poposunu kafasını dayıyor “çok sık yapıyor bunu” peş peşe 7-8 defa. Sonra düzeliyor gibi dokununca gidiyor . Bazen dokundamsa biraz zaman geçince gidiyor . Karnımı gergin hissediyorum. Sert gibi geliyor bana . 32 hafta oldu. Tecrübemde yok. Bu sancı denilen şey nasıl birşey . Bunlar normal mi ? Hemen panik yapmak istemiyorum zaten inanılma stresli bir haftaydı .