Hamileliğimin 31. Haftasındayım bebeğim gün içinde karnımda böyle irkilme haraketi yapıyor. Hani biz uyurken boşluğa düşer gibi olurda irkiliriz ya o şekilde bir defalık. Hıçkırma gibi ritmik bir haraket değil ve bu aralar bu irkilmesi çok sıklaştı böyle bişey yaşayan varmı bu hareketi normal mi ?