Kubraduha Ayy sorma şeker yok, insülin normal, ben kendim bile çok kilo almadım ama minik kızımız en başından beri önden gidiyor, ablası 36′da 2500 doğdu, şimdi ki poğaça da 34′de gittim 2800 olmuş, suyu da fazla çıktı, doktorum iri kemikli kızımız dedi 😅 doğuma kadar 5 kilo olacak herhalde 😅 sağlıkla gelsinler tabi ki gerisi önemsiz ama kilolu bebek beni hep tedirgin ediyor, hatta doktorum Lina minicikti, benim hanım kızım, bu Doğa hanım yağ tulumu, biraz da böylesini sevelim bakalım dedi 😅😅