keyfimin-kahyasi-misin Eslem2112 Yani ustemesenizde zoruna gider 🥹Ama bı tavsiyem var kimgasaldna sonra bünye gebeliğe çok açık oluyor dikkatli olmani oneririm
Beyzaknr irmm388_ benim adete 5 gün var belirtilerim vardı evde erken gebelik testi yaptım hafiften silik çıktı şimdi kan vermeye gittim sonuç cuma çıkcak bakalım
babygirl02 Cimcime30 yok kız onu bile yapamıyorum 1 hafta gecıkmem olursa yaparım sadece 1 kere ilişki oldu adetten sonra bidaha olmadı o yüzden kararsızım yani
minnakaydin_2025 D_er_ya benimde 9 gün geçti ve test aldım ve yaptım pozitif çıktı. Dün akşam hastaneye gittik ve kan sonucum 2.8 çıktı 😔😔
ppmerlina Eslem2112 aşkım 5 gün adet gecikmesine 12 beta biraz düşük ama belki geç döllenmiştir diye düşünmek istiyorum
Eslem2112 ppmerlina kanamam var ağrım var adet gibi kanama çok yok ama ağrım çok var doktor büyük ihtimal kimyasal dedi onda daa bişeye gerek yokmuş iki gün sonraya çağırdı bakalım artık
keyfimin-kahyasi-misin Eslem2112 hiçbir fikrim yok valla her türküyle gebe kaldığım için snssj 😂Bende arayistaym üç aylık iğne olucam galiba
senatss Eslem2112 kimyasalsa eger ben kimyasalın hemen ardına kaldım 1 ah geçmedi bile şu an 28 haftalıgız
minnakaydin_2025 Eslem2112 testlere benimde inancım kalmadı. Bende dün sabah test yaptım pozitif çıktı ve eşimle beraber hastaneye gittim kan verdim ve sonuç negatif 😔😔 aldığım test de Awox . Adetim gecikti. Ama dünkü kan sonucum 2.8 di. Yükselir mi ?
Mariam1 minnakaydin_2025 düşebilir de canm hevesi krmak istemem benim 2.30 çıktı 1 gün içinde artarmi kan verdim 0.200 bugün regl günün ama hala gelen giden yok seviniyorum çünkü gün bitmedi olmasam ama daha 1 hafta olmasam ozman inanırım ama umudum yok olurum gibi minnakaydin_2025
Merve minnakaydin_2025 3 gebelik testi yaptım üçüde net pozitif çıktı. Kanda negatif olma ihtimali var mıdır?
D_er_ya Merve kaset test yaptım yoktu 3 4 gün önce olmayinca kan verdim 2.30 yok dedi söktürücü içiyorum bakalım adet gelecekmi